subota, 15. srpnja 2017.

Pomfri od tikvica (LCHF)


Maja u suradnji s Fitness.com.hr

Ako ste ljubitelj tikvica poput mene, onda vjerojatno stalno smišljate nove načine pripreme ovog voća. Da, kulinarski su povrće i tako se pripremaju, ali tikvice su zapravo voće. Iako su meni najdraže same, samo lagano prodinstane s malo maslinova ulja, često pripremam i razne vrste polpeta, lazanje i mnoga druga jela. 


Radi brata i njegove cure, koji se hrane po LCHF principima ovaj put sam pripremila pomfri od tikvica, s bademima i parmezanom. Ako ne želite koristiti parmezan, upotrijebite samo bademe, ali možete dodati i malo mljevenog lana, sezama, čak i whey bez okusa.

Pripremite:

2 srednje velike tikvice
2 jaja
80g parmezana
100g mljevenih badema
himalajsku sol
svježe mljeveni papar
pola žličice crvene paprike ili kurkume
žlicu maslinova ulja


Pećnicu zagrijte na 220C. Tikvice operite i narežite na prutiće. Umočite svaki u jaje pa u mješavinu badema, parmezana i začina. Slažite na papir za pečenje premazan žlicom maslinova ulja.


Pecite 15 do 20ak minuta, da pozlati. Poslužite s jelom po izboru. Ja sam pripremila salatu od krastavaca i polpete s rajčicom i mozzarellom, koje sam već objavila na Fitness.com.hr. 


Pomfri možete poslužiti i uz neku salsu ili umak od vrhnja i vlasca.

Nema komentara :

Objavi komentar